جستجو گر پیشرفته سایت




دانلود آهنگ جدید و زیبای سروش داداشی به نام دنیای من...

یه آهنگ آروم و غمگین

دنیایـ منـ ...

شعرو اهنگ سروش داداشی

تنظیم نوید انعامی

 

download

 

........................................................................................

متن

♡      ★  *  ★

نذاشتی پای عشقم..توی دل تو جاشه
 

رفتی و گفتی راهم..باید ازت جدا شه

هرشب بیاد عشقت..ابریه دنیای من

توام بگو که هرشب‌..دلت میگیره بی من

قسمت نشد که عشق من توی دل تو جابشه

گفتم خدا جای من ک..مراقب تو باشه

رفتی و عاشقم من..گفتم خدا بیاد کاش

سهم منم همین شد..بی معرفت تو شاد باش

ازز من نپرس که تنهام..احساس قلبم کجاس

بجز تو زندگیمم..برای من یه رویاس....

 ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


پنجشنبه 06 فروردین 1394
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 8
کل نظرات کل نظرات : 4
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 11

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 3
باردید دیروز باردید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 8
بازدید ماه بازدید ماه : 7
بازدید سال بازدید سال : 763
بازدید کلی بازدید کلی : 11,365

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.16.69.143
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
نظرسنجی
نظر شما راجبه آهنگ برگشتنت یه رویاست چیه؟